Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu
Kategóriák / Termékek

Fizetés, szállítás

(Hatályos 2023.10.13-tól)

Felhívjuk figyelmüket, hogy a hibásan megadott adatokból (e-mail cím, név, szállítási cím, számlázási adatok) származó kellemetlenségekért, félreértésekért, károkért a felelősség az adatszolgáltatót (vásárló) terheli.

Webáruházunk megrendeléseit Magyarország területén a GLS Futárszolgálat munkatársai szállítják ki. Csak magyarországi címre áll módunkban kiszállítást vállalni. Kérjük, a regisztrációnál vagy a megrendelésnél adjon meg telefonszámot és/vagy email címet, így a futár könnyebben tud egyeztetni Önnel. Cégünk a beérkezett megrendeléseket, raktárkészleten lévő termékek esetén, legkésőbb 2 munkanapon belül átadja a GLS futárszolgálatnak, amely az átvételtől számított legkésőbb 5 munkanapon belül kikézbesíti azt a Vásárlónak.

A csomag feladása előtt a megrendelés feldolgozásáról a Vásárlót e-mailben értesítjük. A pontos kézbesítési időpontról a GLS futárszolgálat SMS-ben küld értesítést a rendelés leadásakor megadott telefonszámra. GLS csomagja státuszát csomagszám ellenében a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon vagy a GLS által küldött e-mailben található direkt linken tudja figyelemmel kísérni! (A megrendelésszám és a számlaszám nem azonos a csomagszámmal!) A GLS futárszolgálat központi telefonszámai további információért: 06-29-88-67-00 vagy +36-20-890-0660.

Kollégáink az áruház ügyfélszolgálati számán NEM tudnak információt adni a kiszállítás pontos időpontjáról, arról a 06-29-88-67-00-as számon tudnak érdeklődni. A szállítási díj tartalmazza a csomagolás költségét is. Utánvét esetén a szállítási díj az alábbiakban változik:

Személyes átvétel:

Azon benzinüzemű termékek, melyek vételára a 200.000 Ft értéket meghaladja kizárólag személyes átvétel keretében van lehetőség átvenni üzletünkben, nyitvatartási időben!

*A benzinüzemű gépek, illetve márkakereskedőként a tőlünk vásárolt készülékeket kérés esetén díjmentesen beüzemeljük. A garanciális feltételek biztosítása végett bizonyos márkák megkövetelik a szervizben végzett és leigazolt beüzemelést. Továbbá biztonsági okokból a benzines gépek olajjal és benzinnel feltöltött állapotban nem szállíthatók a futárszolgálat által, így beüzemelt állapotban csak a személyes átadást tudjuk garantálni. A díjtalan beüzemelés mellett részletes tájékoztatást és géppróbát végzünk az átadás alkalmával.

Üzletünk címe: 2013 Pomáz, Rákóczi Ferenc u. 74. Nyitvatartás: 8:00-16:00.

A személyes átvétel érvényes továbbá a webáruházban jelölt azon termékekre, melyek a Kizárólag üzleti átvétellel” feliratot hordozzák, vagy a termékleírásban ennek fennállása szerepel.

Jelen weboldalon az 1997:CLV.Fogyvtv.14.§(4) és (5) illetve a 4/2009.(I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet szerint az árak feltüntetése Ft pénznemben történik, a webshop vastag betűvel jelzi az árakat. A termékek mindig a megrendelés visszaigazolásában szállítási költséggel meghatározott áron kerülnek értékesítésre.
A webshopban és a megrendelés visszaigazolásban feltüntetett árak bruttóban értendők.
Kereskedő fenntartja a jogot termékei árainak eseti változtatásaira, amely nem visszaható hatályú. Szintúgy, a termékek vételárai biztosan nem változnak az adott fogyasztó számára, a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban.

RENDELÉSEK LEZÁRÁSA, SZÁMLÁZÁSA ÉS KISZÁLLÍTÁS:
2001:CVIII 6.§(1) szerint tájékoztatjuk, hogy a rendelés feladása után de még kiszállítás előtt, felvilágosítás, speciális kérés, megrendelés-módosítás vagy valamilyen felmerült probléma bejelentése kapcsán kérjük, jelezze azt a pomazkisgepszerviz@gmail.com email címen vagy a +36 30 491 3360 telefonszámon. .
2001:CVIII 6.§(2) szerint tájékoztatjuk, hogy megrendelését 48 órán belül, a megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben visszaigazoljuk. Kérjük a visszaigazolást minden esetben várja meg! Kollégáink ellenőrzik a megrendelését és visszaigazolásban tájékoztatjuk a termékek állapotáról, a kiszállítás időpontjáról és az esetlegesen felmerülő szállítási költségekről. Amennyiben a visszaigazolás az adott határidőn belül nem érkezik meg Önhöz, nem köteles a terméket megvásárolni vagy a szolgáltatást igénybe venni. A szállításról tájékoztatónk D) pontja ad részletes útmutatást.
A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.
Kérjük, hogy átvétel előtt a csomag és a termék(ek) sérülésmentes állapotát ellenőrizni szíveskedjen, amennyiben a csomagoláson vagy a termékeken bármilyen fizikai sérülést észlel, vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítást végző futárral!

GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatára kért szállítás:

GLS csomagpontra kért szállítás esetén a pénztár oldalon kérjük adjon meg Önnek megfelelő, közeli GLS csomagpontot a legördülő menüből! Kérjük a kiválasztás előtt gondosan olvassa el milyen fizetési feltételekkel tudja igénybe venni a megadott csomagpontot és annak megfelelően jelölje be a fizetési lehetőségek kiválasztásakor a fizetési módot is! A helytelenül kiválasztott csomagpontból és fizetési módból adódó kézbesíthetetlenségért minden felelősség a Vásárlót terheli!

Csomagpontos kiszállítási mód kiválasztása előtt lehetősége van előreutalásra. Az előreutalás nem jár plusz járulékos költséggel. Ebben az esetben kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a pomazkisgepszerviz@gmail.com email címen, ahol a továbbiakban keresni fogjuk Önt a számlázással kapcsolatban.

Csomagpontos szállítási díj egységesen bruttó 2500 Ft.

Az alábbi linken tájékozódhat az elérhető GLS csomagpont lehetőségekről.

https://gls-group.com/HU/hu/depo-csomagpont-kereses/

Házhozszállítás:

A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.
Amennyiben az első kézbesítés alkalmával a kézbesítés sikertelen, úgy a GLS futárszolgálat megkísérel még egy kézbesítést, ezt követően visszaszállítja feladónak a csomagot.

Szállítási díjak:

Súly

GLS házhoz

0 - 20 kg

2.500.- Ft**

20 - 40 kg

3.500.- Ft**

40 - 80 kg

5.000.- Ft**

80 - 200 kg

Egyedi árajánlat

 

** Bizonyos termékek nem szállíthatóak.

Utánvétes csomagátvétel bankkártyás fizetéssel:

Amennyiben utánvéttel kéri a csomagfeladást, úgy előzetesen a megrendelés alkalmával jelezze részünkre a bankkártyás fizetés igénybevételét. A bankkártyás fizetés utánvét esetében további pénzkezelési költséget jelent, melynek díja a teljes összeg 1%-a, maximális értékhatár 100.000 Ft, mely megrendeléskori értesítés esetén a számla szállítási költségébe beszámításra kerül, vagy értesítés hiányában utólagosan kerül kiszámlázásra az Ön részére.

Amennyiben az utánvéttel kért csomag készpénzben történik kifizetésre, úgy a bankkártyás 1%-os díjfelszámítás nem kerül kiszámlázásra.

Kellemes vásárlást kívánunk!

Kézbesítés:

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet vagy GLS csomagpontot megadni.

Figyelem! A szállítást olyan helyre kérje, ahol mindig tartózkodik valaki, aki tud a csomag érkezéséről. Ha a kiszállítás háromszori próbálkozás ellenére is sikertelen, az újbóli kiszállítások díjat mint a Kereskedő által addig viselt többletköltséget, a Vásárlóra terheljük!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a megrendelt termék átvételekor a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát, a termékeket aszerint hogy valóban a megrendelt termékek-e, és hogy azok nem sérültek-e, még a szállító jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt NEM ÁLL módunkban elfogadni!

Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT amit innen tud letölteni, pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni.

 

ELÁLLÁSI JOG:
Korm.r. 20.§ (2)b) szerint a Fogyasztó a megrendelés beküldése pillanatától kezdődően (tehát akár a termék átvétele előtt), legfeljebb 14 naptári napon belül, Korm.r. 4.§.9. szerint a(z)
pomazkisgepszerviz@gmail.com címre küldött elállási nyilatkozattal állhat el a megrendeléstől (minta az alábbiakban). Az ügyintézéssel kapcsolatosan a pomazkisgepszerviz@gmail.com e-mailen , valamint a 06/26-740-667 vagy a 06/30 491 3360 telefonszámokon érdeklődhet.
—-

Alkatrészrendelés esetében, a Korm.r. 29. § (1) c) szerint a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát. Alkatrészrendeléssel kapcsolatos reklamációs igényét a 06/26-740-667 vagy 06-30 491 3360 telefonszámokon, valamint a pomazkisgepszerviz@gmail.com e-mail címen jelezheti.

Kizárólag a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza az alább feltüntetett elérhetőségek valamelyikére.

 

Vállalkozás adatai

név:

OVI Kertrendészeti Kft.

székhely:

2013 Pomáz, Rákóczi Ferenc u. 74.

termék visszaküldésének címe:

2013 Pomáz, Rákóczi Ferenc u. 74.

adószám:

23443448-2-13

cégjegyzékszám:

13-09-148729

bejegyző bíróság:

Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

 

Elállási nyilatkozatminta:

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

 

Megrendelés száma:

Termék megnevezése:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

 

Kelt ……………………..

  

……………………………….

Fogyasztó aláírása

 

(kérjük, csak abban az esetben írja alá, ha postai úton küldi el részünkre)

A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

Írásban történő elállás esetén az elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltató részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az e fejezetben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt, és elállási jogával érintett terméke(ke)t indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni a Szolgáltató 2013 Pomáz, Rákóczi Ferenc u. 74.sz. alatti üzlethelyiségébe.

A termék(ek) visszajuttatásának költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató nem vállalja a visszaszállítást, vagy annak más szállító általi megszervezését, lebonyolítását, illetve költségét a Fogyasztótól. A Szolgáltató az utánvéttel visszaküldött csomagot nem veszi át. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási/átvételi díjat is. Ha a Fogyasztó nem a teljes megrendeléstől, hanem annak csak egy részétől áll el, ez esetben a Szolgáltató csak az elállással érintett termékek ellenértékét téríti vissza a Fogyasztó részére.

A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy annak visszajuttatásáról Fogyasztó gondoskodott.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését. Tehát ha a Fogyasztó a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

a)     - olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, az ilyen termékek visszavétele a Szolgáltatótól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható. (pl. fogkefe, golyósdezodor, tartós élelmiszer, higiéniai termékek (például krémek, golyósdezodor, smink, púder, kozmetikumok), étrend kiegészítők, feldolgozott állateledel stb.). Amennyiben a Fogyasztó még nem kezdte meg ezen kivételszabály alá tartozó termék(ek) használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.

- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében (pl. nem tartós élelmiszer: hús, zöldség, gyümölcs, vágott virág), 

- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemez), valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.